تجلیل از خیران فعال هلال‌ احمر حوزه سلامت مهریز

از خیران فعال جمعیت هلال‌احمر مهریز که در حوزه بهداشت و سلامت این شهرستان فعالیت دارند تجلیل شد.

به گزارش یزدی نیوز در مراسمی از خیران فعالان جمعیت هلال‌احمر مهریز که در امور مختلف به خصوص در حوزه بهداشت و سلامت این شهرستان فعالیت دارند، با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شدند.فرماندار مهریز در این مراسم از همکاری خیران با جمعیت هلال احمر در امور اقتصادی و فرهنگی قدردانی کرد و گفت: همراهی بخش‌خصوصی و خیران در پیشگیری از ویروس کرونا و سایر امور در منطقه ستودنی است.

رضا زارع زاده با بیان اینکه تمامی خدمات هلال احمر بشردوستانه و برای کمک به اقشار مختلف مردم و نیازمندان است افزود: کمک به شهروندان به صورت افتخاری بر اساس شرایط ضروری شهرستان باید تداوم یابد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: در این مراسم از خیر آقای حسینی که در ساخت پایگاه امداد جاده‌ای تنگ چنار و اقای شیخ پور که در ساخت مرکز درمانی هلال احمر در شهر مهریز همکاری داشتند تقدیر و تشکر شد.

محسن حرازی‌زاده با بیان اینکه خیران زیادی در استان با هلال احمر در امور فرهنگی و اقتصادی و عمرانی همکاری دارند افزود: افراد با کوچکترین اقدام خیرخواهانه در فعالیت‌های بشردوستانه باعث التیام می‌شوند و امیدواریم مشارکت داشته باشند.

وی تصریح کرد: در این ارتباط در مهریز تاکنون اقدام‌های خوبی در بخش بهداشت و درمان صورت گرفته است، باید این همدلی‌ها بیش از گذشته در منطقه تداوم یابد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..