بیست و چهارمین شهردار مهریز انتخاب شد

رئیس شورای اسلامی شهر مهریز اعلام کرد: صورتجلسه شماره چهار شورای اسلامی ششم شهر مهریز «علیرضا عرشیان» به عنوان بیست و چهارمین شهردار مهریز معرفی شد.

«سید محمد امین بیدکی» در این مورد افزود: شهرداران گذشته منشا خیر و تحول آفرینی در شهرستان بوده‌اند و امیدواریم شهردار جدید نیز منشا خیرات و ادامه دهنده این راه با محوریت حل امور فرهنگی و شهری باشد تا شاهد ارتقا شاخص فنی در مهریز باشیم.

وی با تاکید بر قانون‌مداری و مردم‌داری برای اداره شهر، عنوان کرد: امید بر آن است که شهردار جدید با رعایت و عمل به قانون و مردم‌داری به صورت جهادی و شبانه‌روزی مشغول به خدمت‌رسانی به مردم شریف، فهیم و دیندار باغ شهر تاریخی مهریز شود چرا که اگر مردم ببیند مسئولان در حال تلاش برای رفاه آنها هستند، دلگرم شده و در کنارشان و حتی شاید جلوتر از آن‌ها برای آبادانی شهر قدم بر می‌دارند.

اعضای شورای اسلامی شهر مهریز عصر دیروز در جلسه‌ای فوق العاده نسبت به انتخاب «علیرضا عرشیان» به عنوان شهردار با پنج رای اعضا اقدام کردند.

بیکی رئیس شورای شهر مهریز در این نشست که در صحن علنی شورا برگزار شد، بر انتخاب شهردار واجد شرایط تاکید کرد و گفت: شهردار منتخب باید بتواند پاسخگوی نیازهای شهر و مجری برنامه‌ها و رویکردهای شورای شهر باشد.

گفتنی است؛ «علیرضا عرشیان» اصالتا مهریزی است و تحصیلات وی، مهندس مکانیک و کارشناس ارشد مهندسی عمران است و در کارنامه کاری خود از آذرماه ۱۳۹۶ بخشداری زارچ را داشته است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..