پیام تسلیت آیت الله ناصری و دکتر جوکار در پی درگذشت سرلشکر فیروز آبادی و آیت الله حکیم

امام جمعه یزد و رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در پی درگذشت سر لشکر فیروزآبادی و آیت الله حکیم پیام‌های تسلیت صادر کردند.

به گزارش  یزدی نیوز، پیام تسلیت امام جمعه یزد در پی درگذشت آیت الله العظمی سید محمد سعید حکیم:

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ
ارتحال عالم بزرگوار و مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی حاج سید محمد سعید حکیم که از بیت علم و فقاهت و مرجعیت بودند و عمر خود را در راه تعالی اسلام و مکتب اهل بیت) علیهم السلام (صرف نموده و شاگردان مبرز تربیت نمودند، موجب تألم گردید.

ایشان بیش از نیم قرن در خدمت به دین اسلام و تربیت علما در حوزه علمیه نجف تلاش کردند و سالیانی از عمر خویش در جهت احیای مراسم پیاده روی اربعین حسینی در زندان سخت حزب بعث گذراند و همچنین کتب متعدد در زمینه فقه و اصول و هدایت دینی مردم تألیف ، که میراثی گرانسنگ و غنی به یادگار مانده است. این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت، ولی الله الاعظم (عج)، خانواده ایشان مخصوصاً فرزند گرامی ایشان حجت الاسلام و المسلمین آقای سید ریاض حکیم ، علما و حوزه‌های علمیه و مومنین تسلیت می‌گویم و علو درجات آن عالم و صبر و اجر را برای بازماندگان از خداوند خواستارم.

پیام تسلیت امام جمعه یزد در پی درگذشت سرلشکر فیروز آبادی

درگذشت سردار مجاهد و سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس سابق ستاد کل نیرو‌های مسلح موجب تأثر و تأسف گردید.
ایشان با مدیریت، تفکر راهبردی ، روحیه جهادی، بسیجی و معنوی علاوه بر خدمت در جهاد سازندگی و نقش آفرینی در پروژه‌های محرومیت زدایی در سال‌های اول انقلاب و همچنین مجاهدت خالصانه و بی‌دریغ در سال‌های دفاع مقدس و ایفای نقشی مهم در ارتقای توان دفاعی کشور در آن سال‌ها و تلاش در عرصه‌های مختلف و مشاغل حساس و راهبردی کشور به ویژه نیرو‌های مسلح و مراکز علمی و دانشگاهی و در کنار آن تالیفات ارزشمندشان در حوزه‌های مختلف، درخشان و ماندگار است. این ضایعه را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای دام عزه العالی، عموم فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و خانوادۀ مکرم و معزز آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن عزیز از دست رفته رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

پیام تسلیت دکتر جوکار رئیس مجمع نمایندگان استان یزد به مناسبت درگذشت سردار سرلشکر فیروزآبادی

فقدان سردار سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی این سرباز ولایت، مجاهد فی سبیل‌الله و سردار سرافراز که علاوه بر حضور در عرصه جهاد و مدیریت، آثار ارزشمند علمی و کتاب‌های فاخری را به رشته تحریر درآورد مایه تاثر و تالم است.

سردار سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی سربازی مخلص در راه دفاع از اسلام و انقلاب، یاوری حقیقی برای ولایت و مبارزی خستگی ناپذیر در برابر ظلم و استکبار بود.

عمر پربرکت او در راه خدمت به محرومان و تلاش برای اعتلای انقلاب به کارگرفته شد و مجاهدت‌های گرانسنگی در این راه انجام داد؛ فردی که پیش از انقلاب بدون وقفه و با اخلاص تمام در برابر رژیم ستمشاهی ایستادگی کرد و پس از انقلاب هم لحظه‌ای از تلاش فرونگذاشت.

اینجانب درگذشت این سردار سرافراز اسلام و انقلاب را خدمت مقام معظم رهبری، بیت آن مرحوم و مردم شریف تسلیت عرض می‌کنم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..