فعالیت‌های ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد روندی روبه‌رشد دارد

رئیس دادگستری استان یزد گفت: با ثبت ۱۷۹ درخواست در سایت حامی برای طرح مشکلات تولیدکنندگان صاحبان حرف و صنایع، فعالیت ستاد اقتصاد مقاومتی استان رو به رشد و تعالی است.

به گزارش یزدی نیوز، غلامعلی دهشیری در هشتمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد که به‌صورت ویژه در شهرستان اردکان تشکیل گردید، افزود: از تعداد درخواست‌های رسیده به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی ۸۱ درخواست اقدام شده و ۱۲ درخواست نیز آماده طرح در ستاد است.

وی با اشاره ۷۳ مصوبه این ستاد در ۵ ماه سال جاری، اظهار داشت: ۸۶ درخواست هم در جریان رسیدگی قرار دارد و تمام تلاش مسئولین و متولیان بر حل‌وفصل مشکلات تولیدکنندگان و رفع موانع تولیدات است.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: شرکت‌هایی که مشکلات آن‌ها در ستاد رسیدگی شده اشتغال مجموعاً ۵هزار و ۵۳۹ نفر کارگر تثبیت، حفظ و یا جذب شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: تعداد درخواست ها در ۵ ماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد رشد داشته است و در مصوبات ستاد نیز ۱۸ دردصد رشد رقم خورده است.
وی افزود: البته این روند رو به رشد در سال ۹۹ هم وجود داشته و تعداد درخواست‌ها رسیده در دبیرخانه ستاد نسبت به سال‌های قبل یعنی سال ۹۸ بیش از ۵۸ درصد رشد را نشان می‌دهد که این میزان رشد در تعداد مصوبات، نیز به رشد ۸۳ درصدی رسیده است.

شایان‌ذکر است در هشتمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی مشکلات ۱۳ شرکت تولیدی و صنعتی مطرح و با اجماع نظر مدیران مسئول و متولیان امر، تصمیمات مقتضی اخذ شد.

این نشست با هدف حل مشکلات شرکت‌ها و تولیدکنندگان شهرستان اردکان با حضور امام‌جمعه این شهرستان و نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی به‌صورت ویژه در اردکان برگزار شد.

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..