خوش‌خبری میلیاردی فرماندار اردکان به آموزش و پرورش در آستانه مهر

فرماندار اردکان از تصویب بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال برای بخش آموزش و پرورش از محل اعتبارات تملک دارایی در جهت تکمیل طرح‌های خیری آموزشی خبر داد.

«مصطفی پوردهقان‌اردکان» در دویست‌ و شصتمین شورای منطقه‌ای آموزش‌ و پرورش، افزود: بخش عمده‌ای از کمبودهای نرم و سخت‌افزاری آموزش شهرستان ناشی از توسعه صنعتی و اشتغال‌زایی بدون توجه به پیوست‌های حوزه‌های آموزشی، درمانی و فرهنگی است.

وی اظهار کرد: پیروی مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه، واحدهای صنعتی با اهرم‌های قانونی و با حضور دستگاه‌های نظارتی مکلف به انجام تعهدات اجتماعی مصرح در قانون خواهند بود.

رئیس شورای منطقه‌ای آموزش و پرورش اردکان بیان کرد: در اعتبارات داخلی و تملک دارایی شهرستان، حداکثر مساعدت را به حوزه آموزش و پرورش شهرستان داشته‌ایم؛ اما نیازمند کمک‌ به‌ویژه صنایع مستقر در شهرستان در قالب نهضت مدرسه‌سازی هستیم.

فرماندار اردکان با اشاره به آغاز سال‌تحصیلی جدید، گفت: واکسیناسیون کامل معلمان شهرستان به پایان رسیده و نوبت دوم نیز تا پایان هفته به اتمام خواهد رسید.

گفتنی است؛ این نشست به ریاست فرماندار اردکان و با حضور امام‌جمعه، نماینده مردم اردکان و مدیر کل آموزش‌ و پرورش استان با موضوع ارائه گزارش سال تحصیلی گذشته و بازگشایی مدارس در سال جدید برگزار شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..