ورودی‌های شهر یزد ساماندهی می‌شود

مدیر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری یزد از ساماندهی چهار ورودی‌ شهر یزد براساس طرح مصوب شورای پنجم خبر داد.

«سید علیرضا رسولی» در رابطه با ساماندهی ورودی های شهر یزد بیان کرد: از آنجا که ورودی‌های شهری یک موضوع قابل اهمیت هست، در اواخر سال گذشته پیشنهادات سازمان در این باره را به شهرداری اعلام کردیم و در شورای اسلامی شهر نیز مورد تصویب قرار گرفت که این طرح‌ها جز طرح‌های ۱۴۰۰ قرار گرفته و با چند کارگروهی که تشکیل شده امیدواریم کارها با توان بالا آغاز شود.

وی گفت: در محور ورودی شهر از سمت تهران که حد فاصل پل الغدیر تا دروازه قرآن و حدود پنج کیلومتر است، با فازبندی‌های صورت گرفته و همکاری با سایر عوامل شهرداری شروع خواهد شد.

این ممسئول خاطرنشان کرد: در این طرح بزرگ ساماندهی فضای سبز، نورپردازی، منظر شهری، رنگ، بافت و تمامی دیگر عوامل مورد توجه است، ادامه داد: این طرح دارای عوامل و تعارضات زیادی است و در این محور جداره بسیار مورد توجه قرار دارد.

وی از اهتمام به ورودی بلوار آزادگان در سال جاری نیز خبر داد و گفت: ویژگی این محور این هست که جداره ها در این محور شکل گرفته است.

رسولی در پایان با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن ساماندهی ورودی شهر از سمت استان فارس در ادامه پل تقوی جهت بدنه‌سازی، اظهار کرد: ورودی شهر یزد از سمت کرمان هم در حال رایزنی برای تدوین شرح خدمات است و امیدواریم با توجه به این که شهرداری حمیدیا، چند بخشداری و چند دهیاری در این طرح دخیل هستند، اجماعی خوبی در این رابطه شکل بگیرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..