یزد، میزبان جشنواره نمایش‌های خیابانی چتر زندگی

پنجمین جشنواره ملی نمایش‌های خیابانی چتر زندگی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد آبان ماه در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز با توجه به برگزاری موفق چهار دوره گذشته جشنواره تئاتر خیابانی چتر زندگی و استقبال خوب هنرمندان نمایش سراسر کشور و همچنین نگاه مثبت و همراهی کانون تئاتر خیابانی کشور، مسئولان فرهنگی و هنردوست استان، شهر جهانی یزد بار دیگر میزبان هنرمندان سراسر کشور در قالب پنجمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی خواهد بود.

برگزارکنندگان و سیاست‌گذاران این جشنواره در پی آن هستند با بهره‌مندی از ویژگی‌های ارزنده هنر تئاتر به‌ویژه تئاتر خیابانی در راه تحکیم و پاسداشت کانون مقدس خانه و خانواده گام بردارند تا از این رهگذر به شادابی پویایی و سلامت روحی و روانی شهروندان کمک کنند.

 

آخرین زمان برای فرستادن سه نسخه از dvd نمایش به دبیرخانه جشنواره ۲۰ مهرماه معین شده و نتیجه بازبینی نمایش‌ها ۲۳ مهرماه اعلام خواهد شد.

 

گروه‌های خواهان شرکت در جشنواره می‌توانند با مطالعه دقیق فراخوان مدارک و فرم تکمیل شده به همراه برگه درخواست شرکت در جشنواره و سه نسخه از فیلم نمایش خود را به‌صورت دی‌وی‌دی تا تاریخ ۲۰ مهرماه ۱۴۰۰ به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در یزد- بلوار دانشجو- اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یا صندوق پستی موردنظر ارسال کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..