قطار توسعه بافق شتاب می‌گیرد

در نشست کارگروه توسعه بافق، اولویت های شهرستان در حوزه های بهداشت و درمان، راه، طرح های جوار معدنی و پهنه غذایی و ریلی بررسی شد.

به گزارش یزدی نیوز نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی در نشست کارگروه توسعه بافق به بررسی اولویت‌های توسعه شهرستان پرداخت و گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بیمارستان ۹۶ تخت خوابی با دستور وزیر بهداشت تامین شده و پروژه شتاب خوبی دارد.محمد رضا صباغیان با اشاره به حوزه راه، افزود: اعتبار مورد نیاز برای آغاز عملیات ۱۷ کیلومتر کمربندی جنوبی شهر تامین شده و روند عملیات بزودی اغاز می‌شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیگیری برای کد گذاری باند دوم بافق کرمان و دو بانده کردن بافق و بهاباد در حال انجام است.

صباغیان به طرح‌های جوار معدنی در شهرستان اشاره کرد و گفت: بخش خصوصی برای تکمیل طرح‌های جوار معدنی در حال فعالیت است و برخی شرکت‌های شهرستان هم برای تکمیل زنجیره فولاد اعلام آمادگی کرده اند.

اختصاص ۱۲۰ هکتار زمین برای پهنه ریلی، تشریح آخرین وضعیت احداث فرودگاه و اخذ مجوز‌های لازم برای احداث پهنه غذایی در شهرستان، از دیگر مسائلی بود که در این کارگروه بررسی شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..