معرفی نفرات برتر جشنواره ایده‌های برتر کتابداران استان یزد

در مراسمی از ایده‌های برتر گروهی و انفرادی نخستین جشنواره ایده‌های برتر کتابداران استان یزد تجلیل شد.

به گزارش یزدی نیوز مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد در مراسم اختتامیه جشنواره ایده‌های برتر کارکنان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: این جشنواره با هدف بهره‌مندی از طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه و عملیاتی همکاران در راستای جذب بیشتر عضو به کتابخانه‌ها و انس بیشتر اعضای کتابخانه‌ها برگزار شد و در طول مهلت یک‌ماهه جشنواره، ۳۷ ایده به صورت فردی و گروهی به دبیرخانه ارسال شد.

وی افزود: در پایان زمان شرکت در جشنواره ایده‌های برتر کتابداران استان یزد، هیأت داوران این جشنواره ۶ ایده را به عنوان ایده‌های برتر و شایسته تقدیر در بخش انفرادی و گروهی معرفی کردند.

بر این اساس، ایده مشترک هنگامه الوندی و طاهره حاجی‌حسینی، کتابداران کتابخانه مرکزی یزد به عنوان ایده برتر گروهی معرفی شد و در بخش انفرادی نیز کبری ستار، مسئول کتابخانه شهید شفیعی ابرکوه؛ غلامرضا ابراهیمی، مسئول کتابخانه امام علی یزد(ع) و محمد رضایی، کارشناس اداره کل کتابخانه‌های استان به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

هیأت داوران این جشنواره همچنین ایده فاطمه محمودی، کتابدار کتابخانه مرکزی یزد و عظیمه اکرمی، مسئول کتابخانه نجفی ابرکوه را نیز به عنوان ایده‌های شایسته تقدیر معرفی کردند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..