بازداشت زمین خوار میلیاردی در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: فردی که با جعل و اسناد و مدارک اقدام به زمین خواری به ارزش ۱۳۵ میلیارد ریال کرده بود دستگیر شد.

به گزارش یزدی نیوز سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت : در پی ارجاع یک فقره پرونده قضایی در خصوص شکایت اداره راه و مسکن و شهرسازی مبنی بر تصرف غیرقانونی اراضی دولتی توسط فردی در حوالی میدان امام حسین (ع) شهر یزد، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یزد با انجام تحقیقات فنی و اطلاعاتی و پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع با اخذ مجوز قضائی، متهم را در مخفیگاهش در یک منزل مسکونی در شهر یزد دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت : متهم در بازجویی‌های کارآگاهان پلیس، پس از قرار گرفتن در برابر ادله و مستندات لازم به جعل اسناد و مدارک و سندسازی و تصرف ۲ هزار و ۷۰۰ متر از اراضی دولتی در شهر یزد به ارزش ۱۳۵ میلیارد ریال اعتراف کرد.

بهدانی فرد با بیان اینکه متهم پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، گفت : شهروندان قبل از خرید و فروش ملک و واریز هرگونه وجهی حتما اصالت آن را از مراجع قانونی استعلام و از اسناد مالکیت آن اطمینان کامل پیدا کنند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..