راه‌اندازی آشپزخانه‌های اطعام علوی در استان یزد

کمیته امداد در روز عید سعید غدیر خم نسبت به طبخ و توزیع غذای گرم و توزیع بسته معیشتی در بین مددجویان تحت حمایت در قالب طرح اطعام علوی اقدام می‌کند.

به گزارش یزدی نیوز، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد، بابیان اینکه در تداوم رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان، آشپزخانه‌های علوی در شب و روز عید غدیر خم راه‌اندازی می‌شود، گفت: کمیته امداد با همکاری مراکز نیکوکاری در روز عید سعید غدیر خم با مشارکت مردم خیراندیش استان یزد نسبت به طبخ و توزیع غذای گرم و توزیع بسته معیشتی در بین مددجویان تحت حمایت در قالب طرح “اطعام علوی” اقدام می‌کند.

غلامرضا مشعل چی با اشاره به اینکه سامانه چهاررقمی ۱۸۱۱ کمیته امداد در سطح استان آماده پاسخگویی و راهنمایی نیکوکاران در خصوص نحوه مشارکت در این کار خداپسندانه است، افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند به‌صورت غیرحضوری از طریق کد دستوری #۸۸۷۷*تلفن همراه و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ در این امر خیر شرکت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان نیز آماده دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی نیکوکاران در قالب طرح “اطعام علوی” هستند.

وی یادآور شد: این نهاد سال گذشته در روز عید سعید غدیر خم نسبت به طبخ و توزیع ۱۱۴ هزار پرس غذای گرم و توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی با مشارکت مردم خیراندیش استان یزد در بین مددجویان تحت حمایت در قالب طرح “اطعام علوی” اقدام کرد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..