راه اندازی مرکز حامی خانواده در مهریز

رئیس دادگستری شهرستان مهریز از راه اندازی مرکز حامی خانواده جهت مداخله در کاهش آسیب اجتماعی در مهریز خبر داد

به گزارش یزدی نیوز، رئیس دادگستری شهرستان مهریز در نشست شورای اجتماعی شهرستان مهریز به اهداف راه اندازی مرکز حامی اشاره کرد و گفت:بانوانی که نیازمند به حمایت و مشاوره دارند در حوزه خارج از دستگاه قضا خدمات حمایتی و مشاوره‌ای دریافت کنند.

حدادزاده همچنین آگاه سازی خانواده‌ها برای پیشگیری از آسیب اجتماعی را مهم دانست و افزود: توجه جدی به کاهش آسیب‌های اجتماعی اصلی مهم در جامعه است و متولیان باید در راستای کنترل آن‌ها اقدام کنند و آگاه سازی خانواده باید در برخی نهاد‌ها مانند مدارس و مساجد و پایگاه‌های بسیج و ادارات رسمأ شروع شود.

وی افزود: آگاه سازی خانواده‌ها در خصوص آسیب‌های اجتماعی امری مهم و حیاتی است بنابراین در این زمینه باید فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خوبی انجام شود.

در ادامه سرهنگ فاتحی فرمانده سپاه ناحیه بسیج مهریز به فعال بودن چهل رابط ازدواج در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: در شهرستان مهریز بیش از چهل نفر در امر رابطه ازدواج و پیوند دادن جوانان بکارگیری شده اند.

حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز با اشاره به رشد برخی از جرایم از جمله اشاعه فحشا و منکرات، آن را توطئه‌ی دشمنان دانست و خواستار حساسیت ویژه وبرخورد با ان شد.

محی الدینی تصریح کرد: باتوجه به اینکه روزانه هزاران مطلب در فضای مجازی منتشر می‌شود و تمایز این وجود ندارد که کدام مطالب مفید و غیرمفید است و جوانان همه موضوعات را با هم رصد می‌کنند باید روشنگری‌های لازم صورت بگیرد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..