اختصاص ۱۹ میلیارد تومان برای ساخت مسکن مددجویان یزدی

امسال ۱۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت، تکمیل و تعمیر مسکن ۸۷۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد طبق نیازسنجی، سطح‌بندی و اولویت‌بندی انجام‌شده اختصاص یافت.

به گزارش یزدی نیوز، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان یزد گفت: ۵۳ مورد از سهمیه اختصاصی برای کمک به ساخت و تکمیل مسکن و ۸۲۰ مورد سهمیه نیز برای کمک به تعمیر مسکن مددجویان در سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته‌شده است.

اقبالی افزود: این نهاد سال گذشته ۱۷۹۱ مورد خدمات عمرانی با اختصاص ۱۱ میلیارد تومان به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند ارائه کرد.

وی ادامه داد: هزینه‌های انجام‌شده سال گذشته در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، کمک‌های مبتنی بر نیاز، زکات، آورده مددجو، کمک خیران و وام قرض‌الحسنه بوده است.

این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی ازجمله ساخت مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، ساخت فضا‌های جانبی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و حصارکشی منازل مددجویان تحت حمایت را با مشارکت خیران، فعالان عرصه صنعت ساختمان و مؤسسات دولتی و غیردولتی مرتبط با امر مسکن و همچنین نقش‌آفرینی ویژه خانوار‌های تحت حمایت در دستور کار دارد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..