آغاز عملیات اجرایی طرح ملی مسکن در اشکذر

عملیات اجرایی طرح ملی مسکن در مراسمی در شهرک زرین شهر اشکذر آغاز شد.

به گزارش یزدی نیوز، فرماندار اشکذر در این مراسم به مهمترین موانع در اجرای این طرح در شهرستان اشاره و گفت: محدودیت در تامین زمین و تجربه ناموفق طرح مسکن مهر در اشکذر و شکستگی خانه‌ها اجرای این طرح را در شهرستان به تاخیر انداخت.

هادی هادی نسب به موافقت‌های در الحاق ۲۰ هکتار زمین به محدوده قانونی شهر اشکذر در شهرک زرین شهر برای تامین زمین مورد نیاز طرح ملی مسکن اشاره کرد و افزود: خوشحالیم که با پیگیری‌های متعدد از شهرستان و مجموعه استانداری و اداره کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی استان این موضوع به صورت قانونی حل شد.

وی گفت: با الحاق این ۲۰ هکتار مشکل زمین طرح ملی مسکن، معوض‌های مسکن مهر اشکذر و تحویل زمین به صاحبان منازل آسیب دیده و مسکن ایثارگران مرتفع شد.

فرماندار اشکذر به ثبت نام تعداد متقاضیان این طرح در شهرستان شهر اشکذر پرداخت و افزود: در مجموعه تعداد ۵۲۸ نفر در طرح ثبت نام کردند که تعداد ۲۰۰ نفر واجد شرایط معرفی شدند و تاکنون ۳۹ نفر واریز وجه ۴۰ میلیون را داشتند.

هادی نسب ابراز امیدواری کرد : با تلاش‌های صورت گرفته هر چه زودتر شاهد بهره برداری از این طرح باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر در خصوص طرح ملی مسکن در شهر جدید التاسیس مجومرد گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از وزرات راه و شهرسازی در حال دنبال کردن موضوع هستیم تا امکان ثبت نام برای جوانان شهر مجومرد فراهم شود تا انشالله جوانان این شهر نیز بتوانند از این طرح ملی مسکن در راستای خانه دار شدن نیز بهره‌مند شودند.

وی افزود: خوشبختانه در دو سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه تامین زمین برای طرحهای عمرانی و حوزه مسکن شهرستان صورت گرفته که جای بسی خوشحالی دارد و یاید از دست اندرکاران این موضوع نیز تشکر و قدردانی شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..