برگزاری جشنواره تعلیم و تربیت مهدوی در یزد

تربیت دینی دانش آموزان مهمترین هدف برگزاری این جشنواره است.

به گزارش یزدی نیوز رییس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) استان یزد در نشست ستاد مهدوی گفت: جشنواره تعلیم و تربیت مهدوی از جمله جشنواره‌های ملی مهدوی است که از پانزدهم شعبان امسال آغاز و تا نیمه شعبان پیش رو ادامه خواهد داشت.
رستگاری کمک به دستگاه اصلی تعلیم و تربیت کشور در تربیت دینی دانش آموزان، شناسایی نقاط ضعف آموزش قرآن و عترت در کتب درسی و ارائه راهکار برای رفع آن و احصاء تجربیات، ایده‌ها و راهکار‌ها برای ارتقاء آموزش مفاهیم مهدوی به دانش آموزان را از مهمترین اهداف این جشنواره یاد کرد.
وی ارائه مقالات با سیمای مهدویت در برنامه‌های آموزش و پرورش و ارائه طرح نامه درسی با محوریت آشنایی دانش آموزان با موضوع مهدویت را از محور‌های این جشنواره دانست.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این نشست با اشاره به اهمیت آشنایی دانش آموزان با مفاهیم انتظار و مهدویت گفت: این جشنواره می‌تواند در شناسایی هر نوع اثری که بتواند دانش و فهم نسل جدید کشور را بالا ببرد موثر باشد.
آیت الله ناصری افزود: در برگزاری این جشنواره باید کوشید به آثاری دست یابیم که بتواند کمک کار آموزش کشور در ارتقاء آموزش‌های دینی مذهبی باشد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..