تقویت هوش هشت گانه با وسایل بازی خلاقانه

مجموعه وسایل بازی خلاقانه در راستای تقویت هوش‌های هشتگانه در یزد احداث می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد گفت: طراحی مجموعه بازی‌های خلاقانه جهت تقویت هوش هشتگانه، جهت اجرا در پارک غدیر و با هدف گروه سنی کودک، نوجوان و جوان در دستور کار قرار گرفت.
سید علیرضا رسولی افزود: با توجه به پیشرفت روز افزون جهان، طراحی و ساخت وسایل بازی نیز باید به گونه‌ای هدفمند و رو به جلو حرکت کند که در این راستا سازمان سیما، منظر و فضای سبز گامی بزرگ در زمینه طراحی و ساخت و اجرای مجموعه‌های بازی خلاقانه برداشته است.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد ادامه داد: بدین منظور جلسات مشترکی بین کارشناسان سازمان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مرکز خلاقیت شهرداری و فناوری‌های نوین شهری و کارشناسان اداره کل استاندارد یزد در خصوص طراحی و ساخت مجموعه بازی هدفمند برای گروه سنی کودک، نوجوان و جوان برگزار و موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی گفت: مجموعه بازی خلاقانه بر اساس نظریه هوش‌های هشتگانه گاردنر (۱-هوش موسیقیایی۲- هوش تصویری و فضایی ۳-هوش کلامی و زبانی ۴-هوش منطقی و ریاضی ۵-هوش اندامی، جنبشی ۶- هوش درون فردی ۷-هوش بین فردی ۸-هوش طبیعت گرا) طراحی می‌گردد که هم در تشویق کودکان به یادگیری و هم در سرعت یادگیری و کسب موفقیت آن‌ها نقش مهمی ایفا کند.
رسولی افزود: مجموعه بازی فوق جهت اجرا در پارک غدیر و با هدف گروه سنی کودک، نوجوان و جوان با فرم‌های خاص و جذاب در دستور کار طراحی قرار دارد که در آینده نزدیک ساخته و در پارک مذکور نصب و در ادامه در چهار مکان در سایر مناطق پس از طی مراحل مقدماتی اجرایی خواهد شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..