مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات یزد خبر داد

ارائه تسهیلات برای ایجاد یا توسعه دفاتر ICT روستایی

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به فعال بودن کارگروه استانی تسهیلات وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: سازمان فناوری اطلاعات ایران برای اعطای تسهیلات کم‌بهره،از ایجاد یا توسعه دفاتر ICT روستایی از محل عاملیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با صندوق کارآفرینی ام...

«محمدرضا پاکدل» با اعلام این خبر تصریح کرد: سازمان فناوری اطلاعات ایران مبلغ ۱۲۰میلیون تومان برای ایجاد و ۶۰ میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره برای توسعه دفاتر ICT روستایی با بازپرداخت ۳۶ ماهه از محل عاملیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با صندوق کارآفرینی امید، اعطا می‌کند.

وی افزود: نقش قابل توجه دفاتر خدمات ارتباطی روستایی در ارائه خدمات متنوع دولتی و غیردولتی مورد نیاز ساکنین روستاها بی‌بدیل است و این تسهیلات مثمر ثمر خواهد بود.

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، پاکدل در پایان خاطرنشان کرد: براساس این گزارش، متقاضیان استفاده از تسهیلات مذکور، می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با فرایند ثبت‌نام دریافت تسهیلات به سایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد به آدرس yazd.ict.gov.ir و سایت tavanafarin.ito.gov.ir مراجعه کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..