محیط بانان، سنگرداران حفاظت و حراست از طبیعت ارزشمند خدادادی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد طی پیامی میلاد باسعادت امام رضا (ع) و روز محیط بان را بر محیط بانان فداکار و حافظان حریم مقدس طبیعت تبریک گفت.

به گزارش یزدی نیوز، نیره پورملائی به مناسبت روز ملی محیط بان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محیط بان گفت: فداکاری، دلسوزی و از خودگذشتگی محیط بانان برای دفاع و صیانت از حریم مقدس طبیعت و تنوع زیستی با هیچ معیار و میزانی جبران شدنی نیست.

وی افزود: این مناسبت فرصت مغتنمی است که ثمره زحمات و تلاش‌های خالصانه محیط بانان عزیز که حافظان راستین عرصه‌ها و مواهب لایزال الهی هستند و به عنوان پاسداران طبیعت، با عشق، علاقه و شجاعت از عرصه‌های طبیعی و زیست بوم حیات بخش کشور و گونه‌های گیاهی و جانوری و ارزش‌های تنوع زیستی حفاظت و حراست می‌کنند را ارج بنهیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست ادامه داد: محیط بانان سنگرداران حفاظت و حراست از انفال الهی و طبیعت ارزشمند خدادادی هستند و چه بسا در این راه جان عزیزشان را نیز فدا کرده اند، آن‌ها نیرو‌هایی هستند که فقط به دلیل عشق به طبیعت کشورشان، شرایط سخت و دشوار را تحمل می‌کنند و فعالیت در عرصه‌های طبیعی کشورمان را بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) و روز محیط بان را بر این قشر زحمتکش و دوستداران و حافظان طبیعت تبریک عرض نموده و از تلاش‌های شبانه روزی محیط بانان، این پاسداران و حافظان محیط زیست که سرسبزی ایران اسلامی همواره مرهون جانفشانی و ایثار آنان بوده تقدیر و تشکر کرده و از درگاه ایزد منان برای کلیه محیط بانان آرزوی سعادت، سلامتی و توفیق روز افزون در راه پاسداری و حفاظت از محیط زیست را آرزومندم و برای شهدای محیط زیست کشور که با خون خود طبیعت سبز ایران اسلامی را آبیاری نمودند طلب رحمت و مغفرت می‌نمایم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..