توسعه سرانه فضای ورزش کارگری در استان یزد

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از گسترش سرانه فضای ورزش کارگری همراه با توسعه مجموعه‌های فرهنگی، ورزشی و رفاهی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، عماد تشکری گفت: مجموعه‌های فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران شهرستان‌های تفت، بافق، ابرکوه و اردکان در حال توسعه و بازسازی است و شاهد گسترش سرانه فضای ورزش برای قشر کارگران استان هستیم.

 

وی از بهره برداری از استخر کارگران اردکان در شهریور ماه خبر داد و افزود: ۶۵ میلیارد ریال اعتبارات با پیگری‌های مسئولان شهرستان و استان به این امر اختصاص داده شده است.

 

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن توسعه و ایجاد فضای ورزشی برای کارگران استان خاطرنشان ساخت: واحد‌های صنعتی و بزرگ استان با استفاده از تبصره دو ماده ۳۸ می‌توانند در امر ورزش کارگران و خانواده هایشان هزینه کنند.

 

تشکری ایجاد فضای شاد و نشاط آور به خصوص در ایام کرونا و پس از آن را از ضروریات جامعه برشمرد و تصریح کرد: شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در ایام کرونا به عنوان بازوی قوی مدیران استانی ایفای نقش کرده و می‌توانند با توسعه سرانه ورزش در محیط‌های تولیدی به حفظ و صیانت از نیروی کار خود بپردازند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..