قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور پر شور مردم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیامی از حضور پر شور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد قدردانی کرد.

به گزارش یزدی نیوز متن پیام قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بدین شرح است:عاقبت پس از ماه‌ها تبلیغات ویرانگر و نومید کننده استکبار جهانی و مزدوران و کج اندیشان داخلی در جهت دلسرد کردن مردم برای عدم شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، مردم فهیم و زمان شناس ایران برای چندمین بار با حضور معنا دار خود پای صندوق رای، زمینه خوشحالی دوست داران نهضت امام خمینی ره وعزادار کردن دشمنان لجوج را فراهم کردند.
سرتیپ دوم پاسدار رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد هم در پیامی از حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رای قدردانی کرد.
در این پیام آمده: حضور عزتمندانه شما در انتخابات ۱۴۰۰ که حکایت از روشن بینی و درایت عمیق یزدی‌ها دارد، نشان داد مردم نجیب یزد ضمن گلایه و دردمندی از مشکلات اقتصادی، اعتقاد دارند با حضور در صحنه باید مشکلات را حل کرد و در این راه عزمی راسخ دارند.
امید است برنامه ها، تلاش‌ها و مجاهدت‌های دولت سیزدهم به عنایات حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در پرتو سر نهادن به راهبرد‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، غبار حاصل از مشکلات را از چهره مردم پاک کند و نور امید را در ایران اسلامی بتاباند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..