مشارکت بیش از ۵۸ درصدی مردم استان یزد در انتخابات ریاست جمهوری

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: براساس جمع بندی آرای جمع آوری شده در شعب اخذ رای استان یزد، نرخ مشارکت مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیش از ۵۸ درصد بوده است.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد، محمد علی شاه حسینی، دبیر ستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه ۹۶۶ شعبه اخذ رای، آرای مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری را جمع آوری کردند، اظهارداشت: براساس جمع بندی آرای جمع آوری شده در شعب اخذ رای سراسر استان یزد، نرخ مشارکت مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیش از ۵۸ درصد بوده است.
وی در ادامه ضمن قدردانی از حضور پرشور و باشکوه مردم استان پای صندوق های اخذ رای، خاطرنشان کرد: خوشبختانه شاهد کمترین مشکل و تخلف در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای های اسلامی شهر و روستا بودیم که این موضوع نشان از اهتمام ویژه عوامل درگیر در امر برگزاری انتخابات، به رعایت قانون و حفاظت و صیانت از آرای مردم است.
شاه حسینی در انتها با بیان اینکه آرای مردم استان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان در حال جمع بندی است، اظهارداشت: نتایج نهایی انتخابات شوراها در هشت شهرستان استان جمع بندی شده که طی آگهی در سایت فرمانداری ها و بخشداری های استان منتشر می شود.

منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..