فرمانده سپاه یزد:

امروز روز ناامیدی بزرگ دشمنان نظام است؛ حساسیت انتخابات ایران برای دشمن بسیار بیشتر از برخی در داخل کشور است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه امروز روز ناامیدی بزرگ دشمنان نظام است، گفت: حساسیت انتخابات ایران برای دشمن بسیار بیشتر از برخی در داخل کشور است.

سردار رضا پورشمسی در حاشیه حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت در انتخابات، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نظام الهی است و جمهوریت آن ریشه در تکریم انسان‌ها دارد.

وی تصریح کرد: این نظام الهی تک تک مردم با هر قومیت یا دین و مذهبی را مورد تکریم قرار داده و اسلامیت آن هم ریشه در توحید دارد و امروز این برای ما یک افتخار است که انتخاباتی داریم که حساسیت آن بعضا برای دشمن بیشتر از برخی افراد در داخل کشور است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: این حساسیت دشمنان ناشی از آن است که دشمنی‌های خود را در طول ۴۲ سال قبل همواره داشته‌اند اما در هر دوره از انتخابات، مردم ایران تودهنی بسیار بزرگ و محکمی به آنها زده‌اند.

پورشمسی گفت: امروز یکی از روزهایی است که قطعا مردم به خوبی حمایت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به همه دنیا اثبات کرده و پاسخ محکم و دندان‌شکنی به دشمنان نظام خواهند داد.

وی افزود: مردم برای حفظ دین و جمهوری اسلامی محکم ایستاده‌اند و دشمنان امروز هم دوباره تجربه می‌کنند که مردم ایران با وجود تمام توطئه‌های آنها، باز هم پشتیبان نظام هستند و همچنان پشتیبان ولایت و نظام ایستادگی می‌کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: این حضور پرشور در مسائل حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی و دیگر عرصه‌ها، یک ریل گذاری بسیار قوی و خوبی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته و دارد.

پورشمسی با تاکید بر اینکه با مشارکت مردم گام دوم انقلاب اسلامی ایران هم همچنان پرشور و پر حرارت برای مردم ایران ادامه خواهد داشت گفت: این وعده الهی است و نوید به ما داده شده که اگر مردم پای کار باشند و عزم و اراده انسان‌ها برای حفظ دین و توسعه ارزش‌های انقلاب باشد، قطعا نصرت الهی شامل حال مردم می‌شود.

وی گفت: امروز معتقدیم با این حضور پرشور و ارزشمند مردم لطف الهی برای مردم ما به وجود می‌آید و قطعا سعادت دنیا و آخرت را مردم به دست می‌آورند.

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..