انتخاب ایران؛ سامانه ای برای معرفی نزدیک ترین و خلوت ترین شعب اخذ رای

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد از راه اندازی سامانه «انتخاب ایران» جهت اطلاع رای دهندگان از نزدیک ترین و خلوت ترین شعب اخذ رای به محل استقرار خویش، خبرداد.

به گزارش یزدی نیوز، محمد حسین زارع، رئیس کمیته فناوري اطلاعات ستاد انتخابات استان به راه اندازی سامانه «انتخاب ایران» اشاره کرد و گفت: این سامانه، مناسب‌ترین شعبه‌ها از نظر تراکم افراد در شعبه و مسافت شعبه تا محل حضور راي دهنده را نمایش می دهد تا افراد از کوتاه‌ترین مسیر، به شعب خلوت اخذ رأی برسند.
مهندس زارع در خصوص نحوه کارکرد سامانه و اطلاع از نزدیک ترین شعب اخذ رای، اظهارداشت: پس از ورود به سامانه مذکور و روشن کردن مکان(Location) تلفن همراه، سه شعبه نزدیک و خلوت؛ در شعاع یک و نیم کیلومتری تعیین و اولویت بندی می شود، که بر این اساس شهروندان می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن به یکی از نزدیکترین شعبه اخذ رای مراجعه نموده و رای خود را به صندوق های اخذ رای بیندازند.
وی دیگر قابلیت سامانه «انتخاب ایران» را نمایش اطلاعات نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان كرد.
رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد در انتها خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی entekhabiran.moi.ir از قابلیت ها و بخش های پیش بینی شده در این سامانه استفاده کنند.

منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..