پیام دعوت استاندار یزد از مردم برای حضور در انتخابات ۲۸ خردادماه

استاندار یزد با صدور پیامی از مردم خوب استان برای حضور گسترده در انتخابات ۲۸ خردادماه دعوت کرد.

به گزارش یزدی نیوز، محمدعلی طالبی در این پیام آورده است:

مردم خوب استان یزد؛
سلام بر شما که همیشه بهترین راهها را برای پیگیری اهداف‌تان برگزیده‌اید.
در آستانه برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم. انتخابات، فصل مشترک اراده و آگاهی مردم برای مشارکت در عرصه تعیین سرنوشت خویش و آینده سازی برای ایران عزیز است. خادمان شما در دولت ماههاست که در تدارک برگزاری این انتخابات هستند تا نظر مردم آنچنان که هست انعکاس یابد.
ما در مقاطع مختلف در کنار هم بوده‌ایم و مسیری را که گاه هموار و گاه سنگلاخ بوده با هم پیموده‌ایم تا آنچه را به صلاح کشور، جامعه و شهر و استان‌مان می‌دانیم محقق سازیم و حالا در منزل‌گاهی دیگر فرصت داریم تا دست در دست هم، گام استوار دیگری در جهت خیر و صلاح کشورمان برداریم.
علیرغم برخی ناخرسندی‌ها که عزم بسیاری را از همراهی در این راه کند کرده، از همه افراد جامعه دعوت می‌کنم تا حق خود در تعیین مسیر آینده را فرونگذاشته و تلاش و دانش خود را به کار گیرند تا بهترین احوال برای این کشور رقم بخورد.
همه ما سوار بر یک کشتی هستیم و سرنوشت مشترکی داریم. سعادت و سلامت‌مان در گرو سعادت و سلامت یکدیگر است و هیچکدام نمی‌توانیم به تنهایی و بی‌توجه به سرنوشت دیگری سعادتمند و کامیاب شویم. پس برای زندگی بهتر نسل‌های آینده، برای امنیت بالاتر ایران امروز، برای رفاه گسترده‌تر ساکنان این کشور و برای ایفای بیشتر حقوق همه ایرانیان و همه یزدی‌ها دوباره پشت به پشت هم داده و تصمیم بگیریم تا کشور در مسیری بهتر گام بردارد.

منبع:استانداری یزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..