رونمایی از طرح ایجاد واقعیت مجازی موزه آب شهر یزد

از طرح ایجاد واقعیت مجازی موزه آب شهر یزد توسط مرکز پیشگامان شتابدهنده پیشگامان با همکاری آب منطقه ای یزد رونمایی شد.

به گزارش یزدی نیوز؛
رویداد طرح ایجاد واقعیت مجازی موزه آب شهر یزد با حضور دکترمحمد مهدی جوادیان زاده مدیرعامل آب منطقه ای یزد و دکترمحمدرضا رضایی نژاد مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان در مرکز شتابدهنده پیشگامان برگزار گردید.

در این رویداد مدیرعامل آب منطقه ای یزد هدف از رونمایی واقعیت مجازی موزه آب را فرهنگ سازی بخش آب و آشنایی با تاریخ چند هزار ساله ی آب در این مرز و بوم با استفاده از فناوری نوین دانست.
دکتر جوادیان زاده هدف از تورمجازی بازدید از موزه آب و سایر سازه های آبی در حوزه گردشگری بصورت تصاویر واقعی و سه بعدی با توضیح راهنما را برای نشان دادن ارزش و اهمیت آب در منطقه ای کویری یزد و چگونگی شکل گیری قنات ها و سایر سازه های آبی در گذشته خواند.
مدیرعامل مرکز شتابدهنده پیشگامان نیز در ادامه این رویداد با بیان اینکه ایده طرح ایجاد واقعیت مجازی موزه آب توسط تیم استارتاپی اسپاد که در حوزه های هوشمندسازی کسب و کار های سنتی فعالیت دارند انجام شده است ابراز امیدواری کرد که این طرح در مراحل بعدی برای تمامی نقاط گرشگری استان انجام شود.

کشورشاهی ایجاد واقعیت مجازی از موزه ها و مکان های گردشگری استان را یکی از راهکارهای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی عنوان کرد و در دسترس بودن، بازدید کامل از تمامی مکان های موزه با توضیح راهنما و هزینه کم را از مزایای این طرح دانست.
گفتنی است تیم استارتاپی اسپاد در حوزه های ساخت اپلیکیشن، سایت، تولید و بازاریابی محتوا فعالیت دارد.

بخش نظردهی بسته شده است..