رئیس مجمع شهرهای جهانی صنایع دستی خبر داد

آغاز بکار اولین نمایشگاه اختصاصی صنایع دستی شهرهای جهانی

شهردار میبد از راه‌اندازی نخستین نمایشگاه اختصاصی صنایع دستی با حضور ۱۴ شهر و روستای جهانی صنایع دستی ایران به مناسبت هفته جهانی صنایع دستی در محل وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد.

«علیرضا نقوی شهردار» ضمن اعلام این خبر، تصریح کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه هم‌افزایی بیشتر شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی ایران است.

وی افزود: بعداز نخستین نشست شهرداران شهرها و فرمانداران روستاهای جهانی صنایع دستی در میبد، مجمع شهرها و روستاهای صنایع دستی ایران با هدف ایجاد شبکه ارتباطی و هم افزایی بیشتر بین این شهرها و روستاها تشکیل شد تا بتوانیم ارتباط خوب و موثری دراین راستا داشته باشیم.

به گفته رئیس مجمع شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی ایران، اولین برنامه بعد از تشکیل این مجمع، برپایی نمایشگاه اختصاصی صنایع دستی با مشارکت تمام شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی ایران است که امیدوارم بتوانیم در کنار یکدیگر زمینه معرفی، ارتباط و ایجاد بستری مناسب برای رشد صنایع دستی ایران داشته باشیم.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد، نقوی از رونمایی چند اثر شاخص در جریان نمایشگاه خبر داد و گفت: باتوجه به اهمیت جایگاه صنایع دستی، در جریان افتتاح نمایشگاه در روز شنبه، از چنداثر شاخص صنایع دستی از شهرهای زنجان، شیراز و استان کردستان با حضور دکتر «علی اصغر مونسان» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، هنرمندان و دبیران شهرها و روستاهای جهانی رونمایی می‎شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..