امام جمعه یزد:

منتخبین مردم به مردم خدمت نکنند، خائن هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان این که آنهایی که از سوی مردم انتخاب می‎شوند در صورت خدمت نکردن به مردم، خائن هستند، از مردم خواست کسانی را برای مسئولیت انتخاب کنند که به درد دنیا و آخرتشان بخوردند.

آیت الله «محمدرضا ناصری»در خطبه‌های نماز آدینه شهر یزد اظهار کرد: کسانی که می خواهند در نظام جمهوری اسلامی مسئولیتی اعم از ریاست جمهوری، مجلس و شورای اسلامی کسب کنند باید بدانند که در نظام اسلامی خدمت می‌کنند، در نظامی که وام‌دار غرب و شرق نیست بلکه وام دار اسلام و خون شهدا است و نظامی که برنامه‌اش پیاده کردن احکام اسلام است.

وی افزود: آرمانهای شهدای ما، آرمان‌های خدایی بود و می‌خواستند انسانها به کمال برسند و آخرتی آباد و سرافزار داشته باشند، ما نمی خواهیم جلوی استکبار غرب سرافراز شویم بلکه می‌خواهیم در برابر خدا و ائمه اطهار(ع) سرافراز باشیم.

خطیب جمعه شهر یزد با بیان این که باید زمینه ساز رسیدن افراد جامعه به کمال باشیم، خاطرنشان کرد: اگر بر عفاف و حجاب زنان در جامعه اسلامی تاکید می‌شود برای این است که شخصیت و عصمت آنان حفظ شود لذا آنهایی که بیان می‌کنند باید زنان آزادی داشته باشند نگاه شیطانی دارند و در حالی برخی حجاب داشتن را خلاف آزادی بیان می‌کنند که در کشورهای غربی به اصلاح دارای آزادی، زنان باحجاب اجازه ورود به دانشگاه و بسیاری از اماکن را ندارند.

وی به مردم توصیه کرد در انتخابات پیشرو کسانی را برای مسئولیت انتخاب کنند که به درد دنیا و آخرت بخوردند و دلسوز ملت باشند.

آیت الله ناصری با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی به مملکت خودمان و دیگر ممالک دنیا اشاره کرد و گفت: دشمن سالهاست با میلیاردها دلار هزینه همواره تلاش کرده تا جلوی فعالیت آرمان گرایانه ایران اسلامی بایستد ولی این کشور در بسیاری از زمینه‌ها پیشرفت کرده، البته یکسری کاستی‌ها نیز وجود داشته که ناشی از کم کاری و نگاه مالی برخی افراد متاثر از بیگانگان بوده است.

وی بر انتخابات مسئولانی که جهادی عمل می‌کنند از سوی مردم تاکید کرد و افزود: آمریکایی‌ها همواره تلاش کردند که کشورها را مطیع خود کنند ولی ایران در برابر استکبار ایستاده و آمریکاییها و اسرائیلی‌ها امروز از ادعاهای دورغین خود بازمانده‌اند.

امام جمعه یزد با بیان این که بین رای دادن و ندادن بسیار متفاوت است، گفت: ایران امروز در دنیا دارای اقتدار است و دیگر مانند کشورهای بی‌تاثیر در جهان نیست لذا آمریکا تلاش می‌کند که حکومت انقلابی روی کار نیاید چرا که در این صورت مقابل ظلمشان خواهد ایستاد.

وی رای ندادن را یک گناه کبیره خواند و گفت: نباید به خاظر مشکلات معیشتی، ارزشها و استقلال خود را از دست بدهیم، باید همه پشت نظام و ولایت بایستیم و آنهایی که انتخاب می‌شوند باید برای این مردم خدمت کرده و دردهای آنها را برطرف کنند.

آیت الله ناصری گفت: آنهایی که رای می آورند، نیت خود را خدمت به مردم برای خدا کنند و مشکلات این مردم را برطرف کنند، والا در حق مردم و خون شهدا خیانت کرده‌اند و مردم نیز نباید در شرکت در انتخابات کوتاهی کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..