راه اندازی ستاد مرکزی «یاور محرومان» در استان یزد

ستاد مرکزی یاور محرومان با هدف خدمت رسانی به محرومان توسط ستاد تبلیغاتی سید ابراهیم رئیسی در یزد راه اندازی شد.

به گزارش یزدی نیوز، نشاسته گر مسئول ستاد مرکزی یاور محرومان گفت: این ستاد در ادامه فعالیت‌های تبلیغاتی آقای رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری راه اندازی شد تا با هماهنگی و هم فکری، بخشی از هزینه فعالیت‌های تبلیغاتی وی صرف خدمت رسانی به محرومان شود و مهمتر از همه زمینه‌های حضور حداکثری و مشارکت گسترده در انتخابات را فراهم کنند.

مسئول ستاد تبلیغاتی انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در این مراسم که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزاری شد، گفت: آقای رئیسی برای رفع تبعیض و فساد و بی عدالتی آمده است.

ابوترابی افزود: انتخاب آقای رئیسی با همت و اراده مردم می‌تواند رونق و شکوفایی را به اقتصاد کشور بازگردانده و به بی عدالتی، تبعیض، فساد و نفوذ پایان دهد.

مسئول شاخه طلاب و روحانیان ستاد حجت الاسلام و المسلمین رئیسی نیز با اشاره به سوابق این نامزد در خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان اظهار داشت: هدف و رسالت انقلاب اسلامی نیز خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان بود و تشکیل نهاد‌هایی نظیر کمیته امداد هم در همین راستا قرار دارد.

یکی از فعالان سیاسی استان هم از رئیسی به عنوان شخصیتی بزرگ یاد کرد و گفت: ایشان برای ایجاد عدالت و حفظ حقوق و کرامت مردم به میدان آمده است.

دشتی ولایتمداری، مردم محوری، تحول خواهی، شجاعت، مبارزه با فساد و اشرافیت را از ویژگی‌های این نامزد انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد و ادامه داد: انتخابات این دوره ریاست جمهوری در عرصه ملی و بین الملل از اهمیت فراوانی برخوردار است به گونه‌ای که پیشرفت را در داخل کشور و دست رد به سینه استکبار را در صحنه بین الملل رقم خواهیم زد.

وی خاطرنشان ساخت: ما می‌توانیم بدون اتکا به بیگانگان در اوج عزت، در عرصه‌های مختلف هم متکی به خودمان باشیم و هم پیشرفت کنیم.

اجرای سرود تبلیغاتی با مضمون «رای من رئیسی» نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..