برگزاری دوازدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران در یزد

دوازدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران در روز‌های ۱۹ و ۲۰ خردادماه سال جاری به صورت مجازی به میزبانی دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه یزد و انجمن علوم و فناوری مهندسی نساجی ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوز دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران با اشاره به اینکه این رویداد علمی در نوع خود بزرگترین رویداد علمی نساجی و پوشاک در کشور است، گفت: نزدیک به ۳۱۴ مقاله از ۵۰ مرکز آموزشی و پژوهشی مرتبط با صنعت نساجی و پوشاک کشور در حضور بیش از ۶۰۰ نفر از متخصصین و دانش پژوهان این عرصه در دو بخش سخنرانی و پوستر در دو روز متوالی در تارنمای www.intec۱۲.ir ارائه خواهد شد.

سید منصور بیدکی با تاکید بر اینکه نمایشگاه مجازی در تارنمای کنفرانس در دسترس بوده و پذیرای بازدید کنندگان و شرکت‌های فعال در عرصه مهندسی نساجی و پوشاک است، افزود: این نمایشگاه برای معرفی محصولات و خدمات شرکت‌ها مهیا شده است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه مجازی، کتاب‌های مهندسی نساجی و پوشاک و همچنین نمایشگاه تاریخ نساجی در یزد نیز در معرض دید دانش پژوهان قرار گرفته است.

به گفته دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران، در این کنفرانس ۶ کارگاه آموزشی با موضوعات تخصصی نساجی و پوشاک و به صورت رایگان برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در راستای ارائه چشم انداز تحقیقات جهانی در زمینه مهندسی نساجی، سخنران کلیدی و مدعو از کشور‌های ایران، آمریکا، کانادا، ایتالیا، آلمان، هند و ترکیه برای سخنرانی در مراسم افتتاحیه و همچنین جلسات ارائه مقالات دعوت شده تا آخرین دستاورد‌های علمی خود را در سطح بین المللی به استحضار شرکت کنندگان در کنفرانس برسانند.

بیدکی ادامه داد: همچنین در این کنفرانس پنل‌های تخصصی با عناوین “صنعت نساجی و محیط زیست” و “فناوری‌های نوین در صنعت نساجی” راهکار‌های پیش روی صنعتگران و دانش پژوهان کشور در این زمینه‌ها را به بحث و بررسی خواهد نشست.

دبیر علمی همایش اظهار داشت: شرکت در این کنفرانس برای عموم آزاد و رایگان بوده و علاقمندان از طریق لینک‌های جلسات کنفرانس که در تارنمای دانشگاه یزد به آدرس WWW.YAZD.AC.IR/LINKS قرار خواهد گرفت می‌توانند از بستر آدوب کانکت و همچنین شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و آپارات در این رویداد بزرگ صنعت نساجی و پوشاک کشور شرکت کنند.

وی تأکید کرد که دسترسی به نمایشگاه مجازی کنفرانس در آدرس WWW.INTEC۱۲.IR مقدور است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..