دومین فراخوان گرنت فناوری جوانه فاوا در یزد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از آغاز دومین مرحله فراخوان گرنت فناوری جوانه در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه توسعه شبکه اقتصاد دیجیتال (تاد) خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز محمدرضا پاکدل با اشاره به پذیرش و عضویت استان در شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال (تاد) گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور توسعه اقتصاد دیجیتال و توجه به نقش شبکه در توسعه کارآفرینی دانایی محور، از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات حمایت می‌کند.

 

وی افزود: بر اساس این فراخوان، شبکه تاد پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) از کلیه پایان‌نامه‌ها و رساله‌های مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با ایده‌های فنّاورانه و بازارگرا و در راستای دستیابی به “MVP” که در برنامه جوانه وزارت عتف پذیرفته شده‌اند، در قالب “گرنت جوانه فاوا “حمایت می‌کند.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تصریح کرد: هدف از اجرای طرح «گرنت جوانه» که بخشی از طرح گرنت فناوری است، حمایت و کاربردی کردن پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی و توسعه توان ملی در حوزه نوآوری و کارآفرینی و ارتقای ظرفیت توسعه فناوری در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی است.

 

بر اساس این گزارش، برنامه گرنت فناوری از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف توسعه فعالیت‌های نوآورانه و فناورانه در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی طرح‌ریزی شده و ثبت نام فراخوان مرحله دوم «طرح گرنت فناوری جـوانه» از تاریخ ۱۰ خرداد ماه آغاز شده و تا ۱۰ تیر ماه ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به آدرس Techgrant.msrt.ir مراجعه کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..