باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر در اردکان متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان اردکان خبر داد و گفت: حاملان که باند خانوادگی بودند دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش یزدی نیوز سرهنگ اکبر شفیعی معضل اعتیار به مواد مخدر را مساله‌ای جهانی عنوان کرد و گفت: اعتیاد به مواد مخدر یکی از عوامل مهم و بسیار تاثیرگذار در روند ناامنی، کاهش احساس امنیت، فروپاشی بنیان گرم خانواده، تزلزل فرد و از هم گسیختگی اخلاق‌مداری در جامعه است.

 

وی افزود: ماموران یگان امداد شهرستان با انجام تحقیقات فنی متوجه شدند باند خانوادگی توزیع و پخش مواد مخدر در شهرستان اردکان قصد توزیع و فروش مواد مخدر را دارند که مراتب به صورت ویژه در دست اقدام قرار گرفت.

 

شفیعی تصریح کرد: با هوشیاری عوامل یگان امداد، خودرو پراید قبل از فروش مواد مخدر توقیف و در بازرسی دقیق از خودرو مقدار ۱۰ کیلو گرم مواد مخدر تریاک کشف شد و ۲ مرد و ۲ زن نیز دستگیر کردند.

 

این مقام انتظامی هدف پلیس از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهر را افزایش امنیت و آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و ادامه داد: از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..