دبیر ستاد انتخابات استان یزد:

۲۰ هزار عامل نظارتی و اجرایی انتخابات را در یزد برگزار می‌کنند

دبیر ستاد انتخابات گفت: در انتخابات ۲۸ خرداد، بیش از ۲۰ هزار عامل اجرایی، نظارتی و انتظامی کار برگزاری این رویداد مهم را بر عهده دارند.

محمدعلی شاه حسینی  با اشاره به اینکه تیم‌های اجرایی، نظارتی و انتظامی دست اندرکار برگزاری انتخابات، آمادگی کامل برای انجام وظایف خود را دارند و دوره های آموزشی نیز برای آنها برگزار شده است، اظهار داشت: بیش از ۲۰ هزار نفر در هزار و ۹۱۹ شعبه اخذ رای در سراسر استان، کار برگزاری انتخابات را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه برای هر شعبه، بین سه تا پنج نیروی اجرایی در نظر گرفته شده است، افزود: در هر شبعه دو تا سه نفر نیز کار نظارت بر روند رای گیری را انجام می دهند.

شاه حسینی عنوان کرد: در این دوره از انتخابات، از ظرفیت جوانان به خوبی استفاده شده و بخش قابل توجهی از عوامل اجرایی انتخابات یزد را نیروهای جوان و با انگیزه تشکیل می دهند.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد، رعایت اصل بی طرفی، امانتداری و قانونمداری را از مهمترین وظایف اعضای شعب اخذ رای دانست و گفت: عوامل برگزاری انتخابات براساس قانون حق تبلیغ له یا علیه هیچیک از داوطلبان انتخاباتی را نخواهند داشت و تخلف از این قانون، جرم محسوب می‌شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..