انتصاب دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان

با ابلاغ "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "محمد کاظمی نسب" به عنوان مشاور استاندار و دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزد منصوب شد.

به گزارش یزدی نیوز محمدعلی طالبی” استاندار یزد، در حکمی “محمد کاظمی نسب” را به عنوان مشاور استاندار و دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزد منصوب کرد.

متن کامل ابلاغ استاندار یزد و رئیس کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به شرح زیر است:
جناب آقای محمدکاظمی نسب
سلام علیکم
با عنایت به هماهنگی انجام شده با ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت ” مشاور استاندار و دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزد” منصوب می شوید.
انتظار می رود در چارچوب فرمان ابلاغی مقام معظم رهبری، راهبردهای دولت تدبیر و امید و سیاست های ابلاغی ستاد مرکزی اقدام و ضمن ایجاد تعامل سازنده با دستگاه های عضو کمیسیون، اقدامات و برنامه‌های مناسب برای مبارزه موثر با قاچاق کالا و ارز و فرهنگ سازی لازم در جهت کاهش تقاضا در سطح جامعه معمول دارید.
توفیق شما را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نمایم.‌

گفتنی است پیش از این “محمد کاظمی نسب” مسئولیت فرمانداری شهرستان ابرکوه را بر عهده داشت.

منبع:استانداری یزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..