فعالیت مجدد مجتمع عظیم فولاد میبد، نیازمند اهتمام سهامداران

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: با تشکیل هیئت مدیره جدید شرکت فولاد میبد مسیر برای باز فعال شدن این مجتمع هموار است.

به گزارش یزدی نیوز، غلامعلی دهشیری در حاشیه نشست ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در خصوص شروع مجدد فعالیت مجتمع فولاد میبد، اظهار داشت: در روز‌های اخیر جلسات مشترکی بین نمایندگان سهامداران، دستگاه قضایی و نمایندگانی از خصوصی سازی و ایمیدرو تشکیل شده است و مقرر شد ظرف دو هفته آینده هیئت مدیره جدید، انتخاب و زمینه باز فعال شدن این واحد صنعتی آغاز گردد.

وی افزود: مشارکت و اهتمام سهامداران در انتخاب اعضای هیئت مدیره که باید از ۲ نفر از میان سهامداران و ۳ نفر از ایمیدرو باشد زمینه ساز بازگشت این مجتمع عظیم به چرخه تولید است.

این مقام قضایی، با اشاره به صدور حکم دادگاه حقوقی تهران تصریح کرد: با تشکیل هیئت مدیره جدید، وضعیت حساب‌های شرکت و بستانکاری و بدهکاری بررسی می‌شود و باید زمینه فعالیت آن در اسرع وقت فراهم گردد.

گفتنی است در سی و هشتمین نشست ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که به میزبانی فرمانداری شهرستان میبد و با حضور آیت الله اعرافی امام جمعه شهرستان، مقامات عالی قضائی استات و شهرستان ومدیران کل دستگاه‌های مرتبط برگزار شد درخواست ۲۰ شرکت در خصوص موانع تولید بررسی و برای حل آن تصمیماتی اتخاذ شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..