آغاز ثبت نام کتابفروشی‌ها در بهارانه کتاب

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد: بر اساس اعلام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت‌نام کتابفروشی‌های در طرح «بهارانه کتاب ۱۴۰۰» از چهارم خرداد آغاز می‌شود.

به گزارش  یزدی نیوز، سید خلف حوتی نژاد گفت: کتابفروشی‌های استان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت‌نام در طرح «بهارانه کتاب۱۴۰۰» اقدام کنند

 

وی افزود: کتابفروشی‌های مشارکت کننده در طرح‌های پیشین یارانه‌های فصلی، برای تایید شرکت در بهارانه کتاب ۱۴۰۰ نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

 

حوتی نژاد درباره زمان برگزاری طرح فصلی کتاب اظهار داشت: این طرح از ۱۷ خرداد در کتابفروشی‎‌های سراسر کشور آغاز می‌‎شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

 

معاون امور فرهنگی و رسانه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۶ طرح فصلی کتاب برگزار شده است که امسال هفدهمین دوره اجرا خواهد شد.

 

گفتنی است خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی‌های سراسر کشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می‌کند.

 

در این‌ طرح کتابفروشی‌هایی که شرایط لازم را داشته باشند، پس از ثبت نام می‌توانند کتاب‌های خود را که با شرایط تعیین شده مطابقت داشته باشند به خریداران بفروشند.

منبع:خبرگزاری صدا وسیما

بخش نظردهی بسته شده است..