دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان یزد مطرح کرد؛

نیروهای جهادگر و انقلابی مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یزد گفت: در حمایت از نامزدها، خط و خطوط سیاسی مدنظر ما نیست بلکه نیروهای کارآمد انقلابی مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستند.

حسین حداد  با اشاره به اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از برخی نامزدها برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر دعوت کرده و از آنها حمایت می‌کند، اظهار داشت: در این زمینه نیروهای انقلابی و اهل کار جهادی که در سابقه عملکردی آنها نقطه سیاهی وجود نداشت باشد، مدنظر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان یزد بوده است.

وی عنوان کرد: در این زمینه تنها خط و خطوط سیاسی مدنظر شورا نبوده و دعوت ما از نیروهای انقلابی و جهادی حتی با رای گیری اعضای شورای ائتلاف بوده است.

حداد ادامه داد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بر اساس صلاحیت تخصصی و تدینی، نیروهای کارآمد انقلابی را دعوت به حضور در انتخابات کرده و از آنها نیز در فرآیند برگزاری انتخابات حمایت خواهد کرد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یزد با بیان اینکه کار شوراهای شهر، کار مردمی و خدمتگزاری به مردم است، لازم است افرادی وارد وادی رقابت شوند که توانایی خدمتگزاری داشته باشند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..