نماینده ولی‌فقیه در هلال احمر یزد:

خانه هلال در حوزه علمیه یزد راه‌اندازی می‌شود

نماینده ولی فقیه در هلال احمر یزد گفت: به زودی خانه هلال در حوزه علمیه یزد راه اندازی می شود.

به گزارش یزدی نیوز، حجت‌الاسلام مجتبی شعشعی،  در مراسم راه اندازی خانه هلال در حوزه علمیه یزد که با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه استان یزد برگزار شد، اظهار داشت: تلاش ما معرفی خانه های هلال و جمعیت هلال احمر به مردم، مسئولان، طلاب، روحانیون و علماست تا بتوانیم حمایت شخصیت‌های تاثیرگذار را جلب کنیم.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های معنوی مدیر حوزه های علمیه کشور عنوان کرد: تلاش ما این است که در هفته هلال احمر، به تبیین مجموعه و فعالیت های این مجموعه برای علما و بزرگان بپردازیم و و دست نیاز به سمت آنها در راستای حمایت‌های معنوی دراز و از رهنمون‌های آن‌ها استفاه کنیم.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر یزد در مورد مهم‌ترین فعالیت‌های هلال احمر بیان کرد: هلال احمر در کنار بحث های مدیریتی و اجرایی، در حوزه مباحث فرهنگی و آموزشی نیز اقدامات زیادی انجام می‌دهد، به ویژه در بحث‌های فرهنگی در تعامل با طلاب قدم‌هایی برداشته‌ایم.

شعشعی تصریح کرد: ارتباطات خوبی با خانواده هلال احمر و امدادگران داشته ایم و بخشی از مشکلات را رصد کردیم و در تعامل با سازمان تبلیغات استان یزد قرار شد همکاری نزدیکی صورت بگیرد و در برنامه زمان بندی شده مناسب، بسیاری از مسائل و شبهات را پاسخگو باشند و رفاقتی ناگسستنی میان طلاب و جوانان ایجاد شود.

وی افزود: در ماه رمضان تفاهم نامه‌ای برای راه اندازی خانه هلال در حوزه علمیه شکل گرفت که به زودی ایجاد می شود، البته در حال حاضر کانون طلاب فعال است، اما خانه هلال یک هلال احمر کوچک در ارائه خدمات است.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر یزد بیان کرد: با راه‌اندازی خانه هلال در حوزه، می‌توانیم از طرفیت طلاب استفاده کنیم.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..