معاون فرهنگی شهردار یزد:

اولین جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری شهرداری یزد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی شهردار یزد از برگزاری اولین جشنواره تولیدات فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد خبر داد.

عباس ملازینلی  اظهار داشت: با توجه به تولید آثار فاخر و ارزشمند سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد در سال‌های اخیر، برای فراهم کردن فرصت تماشای مجدد و ارزیابی کیفیت این آثار، همچنین دریافت بازخوردهای مردمی، برگزاری این جشنواره در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: این ایده از آنجایی شکل گرفت که انبوهی از محتواهای متنوع در حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف آموزش شهروندی، فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی تولید شده که به طور قطع شهروندان موفق به تماشای همه آنها نشده‌اند.

ملازینلی ادامه داد: این آثار به طور عمده به مناسبت یا بازه زمانی خاص، فقط یک بار در صفحات مجازی منتشر شده است از اینرو در نظر داریم با برگزاری این جشنواره، فرصت ویژه‌ای برای بازنگری و بازپخش آنها ایجاد شود ضمن اینکه بسیاری از این تولیدات محدودیت زمانی برای انتشار ندارد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره، ارزیابی کیفیت آثار هنرمندان و عوامل تولید این آثار با داوری متخصصان امر است و به این ترتیب هم هنرمندان به ارتقای کیفیت آثارشان توجه بیشتری خواهند داشت و هم رقابت سالمی بین آنها ایجاد خواهد شد و آنها می توانند خود را برای عرضه آثار با کیفیت بیشتر در سال‌های آینده آماده کنند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری این جشنواره ارتقای سطح کیفیت محتواهای تولیدی سازمان را به دنبال دارد، افزود: برقراری ارتباط بهتر با مردم، لذت بردن آنها از تولیدات سازمان و ارتقای ذائقه فرهنگی و هنری شهروندان از دیگر دستاوردهای این جشنواره خواهد بود.

معاون فرهنگی شهردار ابراز امیدواری کرد: این جشنواره به طور نهادینه در برنامه سالانه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قرار بگیرد که با توجه به کمیت و کیفیت آثار تولید شده توسط سازمان، به طور قطع یکی از موفق‌ترین و با کیفیت‌ترین جشنواره های فرهنگی و هنری شهر و استان خواهد شد.

گفتنی است؛ اولین جشنواره تولیدات فرهنگی، هنری، ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد قرار است از ۲۶ اردیبهشت تا ۲۶ خرداد به مدت یک ماه با پخش و ارائه آثار تولید شده از صفحات مجازی یزد و کشور، برگزار شود ضمن اینکه اختتامیه جشنواره ۲۷ خردادماه آغاز می شود.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..