دبیر پویش خیریه خاک مهربان:

۶۰۰ کتاب و بسته غذایی بین خانواده‌های نیازمند اردکان توزیع شد

دبیر پویش خیریه خاک مهربان از توزیع ۶۰۰ جلد کتاب ارزشمند و ۶۵ بسته غذایی بین دانش آموزان و خانواده های نیازمند اردکانی در قالب اولین مرحله اجرایی پویش خاک مهربان خبر داد.

حمیدرضا مستوفی اظهار داشت: این کتاب‌ها از آثار هوشنگ مرادی کرمانی و فرهاد حسن زاده است و با تخفیف ۲۵ الی ۴۰ درصدی خریداری شده است.

وی بیان داشت: این کتب، آثار شاخص و ارزشمندی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان به شمار می روند که جایزه جهانی هم کسب کرده اند و در قالب این پویش فرهنگی به کودکان بی بضاعت اردکانی اهدا می شود.

مستوفی اضافه کرد: به میمنت عید سعید فطر و در آستانه این جشن بزرگ، ده ها بسته ی غذایی بین خانواده های نیازمند شهرستان در بخش های اردکان، عقدا و مرکزی توزیع می شود تا دانش آموزان در خانواده های محروم بتوانند لدر سایه یک امنیت غذایی چند روزه، بهترین آثار ادبیات کودک و نوجوان ایران را مطالعه کنند.

دبیر پویش خاک مهربان گفت: ارزش هر کدام از بسته های غذایی ۴۰۰ هزار تومان است و برای تهیه کتاب ها از محل کمک های خیری تاکنون مبلغ ۸ میلیون تومان هزینه شده است.

مستوفی با قدردانی از کمک های اهدایی مردم شریف اردکان، خیرین، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار اردکان به این پویش گفت: نگاه مسئولان شهرستان به اقدامات و برنامه های فرهنگی به ویژه پویش های خیریه نگاهی مثبت و همدلانه است.

دبیر این پویش از مساعدت مدیرعامل و دیگر مدیران مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو برای تهیه و توزیع بیش از ۳ هزار بسته غذایی بین نیازمندان اردکان در ماه رمضان تقدیر کرد و گفت: در اولین فاز از اجرای این پویش، ۶۵ بسته ی غذایی از طرف این مجموعه صنعتی به پویش ما اختصاص یافت که توزیع آن از صبح چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه آغاز شده است.

وی ادامه داد: همچنین ۶۵ بسته، خرمای از طرف آستان قدس رضوی به پویش خاک مهربان اهدا شد که بر روی بسته های غذایی قرار گرفت و توزیع شد.

مستوفی از توجه کمیته امداد اردکان، امام جمعه اردکان، خیران این شهرستان و نماینده مردم اردکان در مجلس قدردانی کرد.

گفتنی است؛ پویش خاک مهربان تا زمان تامین هزینه خرید ۴۰۰ جلد کتاب و ۱۵۰ بسته ی غذایی دیگر ادامه خواهد داشت و طی دو مرحله ی دیگر در تیر و شهریورماه (در آستانه ی بازگشایی مدارس) در شهرستان اردکان اجرا خواهد شد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..