مسابقات جام رمضان مینی گلف یزد برگزار شد

نایب رئیس هیات گلف استان یزد از برگزاری اولین دوره مسابقه مینی گلف شهر یزد «جام رمضان» در بوستان ارکیده یزد برگزار شد.

«مسعود فتوحی» در این باره تصیح کرد: اولین دوره مسابقات مینی گلف یزد در سال جاری به مناسبت ماه مبارک رمضان و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به میزبانی هیئت گلف شهرستان یزد برگزار شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور علاقمندان به این رشته در دو رده آقایان و بانوان برگزار شد که شرکتکنندگان زیر نظر مربیان، علاوه بر انجام مسابقه به بازآموزی دستورالعمل‌ها و قوانین این رشته ورزشی نیز پرداختند.

نایب رئیس هیات گلف استان خاطرنشان کرد: حدود یک سال است که هیات گلف در استان یزد راه اندازی شده ولی متاسفانه این رخداد با شیوع کرونا مصادف شد لذا برای پیشبرد برنامه‌های هیات منتظریم تا شرایط این ویروس بهبود یابد تا در استعدادیابی و مسابقات موثرتر عمل کنیم.

 

«حمیدرضا پورسلمان» رئیس هیئت گلف شهرستان یزد در این باره گفت: ورزش گلف ذاتاً به گونه‌ای است که فاصله‌گذاری در آن رعایت می‌شود و این موضوع در شرایط کنونی که متاثر از بیماری کروناست، نگرانی ورزشکاران را کاهش داده است.

وی با بیان این که در این مسابقه سه شرکت کننده به عنوان نفرات برتر برگزیده شدند، تصریح کرد: «حمید هزارپیشه» در مجموع ۲ راند و با ۵۷ ضربه در روی ۹ زمین رتبه اول را کسب کرد، مسارا قربانی» در مجموع ۲ راند و با ۶۰ ضربه و تعداد ۷ ضربه در پلی آف دوم شد و «یلدا ندافیون» در مجموع ۲ راند با ۶۰ ضربه و تعداد ۸ ضربه در پلی آف، عنوان سومی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

پورسلمان برگزاری منظم مسابقات مینی گلف در مناسبت‌های مختلف را یادآور شد و افزود: در تقویم سالانه هیئت، پیش‌بینی انجام مسابقات و دوره‌های آموزشی مناسب دیده شده که تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی صحیح و ترغیب علاقمندان به این رشته، این مسابقات و دوره های آموزشی را در سطح بالا برگزار کنیم.

 

گفتنی است؛ جوایز این دوره از مسابقات با حضور «علیرضا پورسلمان» رئیس هیئت گلف استان به برندگان اهدا شد. همچنین گواهینامه‌های مربیگری مربوط به مربیان نیز در این مراسم، تقدیم مربیان این رشته شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..