توقیف کامیون‌های حامل مرغ فاقد مجوز در استان یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف بیش از پنج تن مرغ فاقد مجوز قانونی در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: مأموران انتظامی شهرستان بهاباد هنگام گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی به ۲دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی انجام شده پنج تن مرغ زنده فاقد مجوز قانونی کشف و راننده‌های خودرو جهت سیر مراحل قانونی به یگان انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: مرغ‌های مکشوفه پس از هماهنگی قضایی تحویل کشتارگاه یزد شد.

کشف ۵۰۰قطعه مرغ زنده قاچاق در اشکذر

فرمانده انتظامی اشکذر گفت: ماموران این فرماندهی در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف می‌کنند.

سرهنگ گل محمدی ادامه داد: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور، موفق به کشف تعداد ۵۰۰قطعه مرغ زنده قاچاق فاقد مجوز‌های قانونی شدند.

وی با اشاره به دستگیری تعداد ۲متهم و توقیف یک دستگاه خودرو در این راستا اظهار داشت: کالای قاچاق مکشوفه، پس از تکمیل پرونده به همراه متهمان دستگیر شده و خودرو توقیفی به مراجع قضائی معرفی و تحویل شدند.

کشف دام قاچاق در یزد

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان یزد خاطرنشان ساخت: ماموران پلیس هنگام کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه کامیون بنز تک که با محموله احشام در حال حرکت بود را جهت بررسی مدارک متوقف کردند.

سرهنگ برزگر با اشاره به کشف ۷۳راس دام زنده (گوسفند) از این کامیون خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..