انتخابات مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت یزد به نوبت دوم موکول شد

انتخابات مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت یزد به دلیل به حد نصاب نرسیدن شرکت کنندگان طبق قانون به نوبت دوم موکول شد.

به گزارش یزدی نیوز، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: انتخابات نوبت اول مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سرمایه گذاری این استان با نماد ” وسیزد ” جهت انتخاب اعضای هیات مدیره شرکت به دلیل به حد نصاب نرسیدن شرکت کنندگان طبق قانون به نوبت دوم موکول شد.
نمازی افزود: مطابق قانون تجارت باید صاحبان ۵۰ درصد سهام به علاوه یک سهم در نوبت اول شرکت کنند که در استان یزد این تعداد به حد نصاب نرسید.
وی خاطر نشان کرد: نوبت دوم این انتخابات به عنوان بزرگترین انتخابات اقتصادی بخش خصوصی استان در آینده که زمان دقیق آن متعاقبا اعلام می‌گردد برگزار می‌شود و در این مرحله مجمع با حضور هر تعداد از سهامداران قانونی بوده و هیات مدیره تشکیل می‌شود.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد اضافه کرد: نوبت اول انتخابات اقتصادی برای انتخاب اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان یزد بر اساس مصوبه شورای عالی بورس، رأس ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت به‌صورت الکترونیکی از طریق سامانه دیما به آدرس dima.csdiran.ir با حضور سهامداران روش غیرمستقیم سهام عدالت استان برگزار شد.
نمازی افزود: زمان و نحوه شرکت سهام داران عدالت که روش غیر مستقیم را برای مدیریت خود انتخاب و در سجام ثبت‌نام کرده‌اند، از طریق رسانه‌ها، بیلبورد ها، تلویزیون‌های شهری، فضای مجازی و … اطلاع‌رسانی شد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد اظهار داشت: بدون تردید این شرکت با سرمایه مردمی بیش از ۶ هزار میلیارد تومان علاوه بر ایجاد ارزش افزوده و سود برای اعضا، نقش کلیدی در توسعه اقتصادی استان، تولید و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی فراهم می‌کند.
هیات مدیره منتخب مجمع متشکل از پنج عضو اصلی و ۲ عضو علی البدل است که مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت یزد به نیابت از اعضای خود یا سهامداران سهام عدالت که روش غیرمستقیم را در مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند امور شرکت و مدیریت سهام بیش از ۴۵۳ هزار نفر از اعضا را در این استان بر عهده می‌گیرند.
از مجموع ۶۲۰ هزار نفر سهام‌دار سهام عدالت استان یزد، ۴۵۳ هزار نفر روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..