فرماندار مهریز خبر داد

برگزاری نماز عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در باغ بهار مهریز

فرماندار مهریز گفت: نماز عید سعید فطر با حضور مردم مناطق مختلف این شهر و با رعایت موازین بهداشتی در حسینیه «باغ بهار» برگزار می‌شود.

«رضا زارع‌زاه» در نشست هماهنگی نماز عید فطر ، اظهار کرد: نماز عید سعید فطر با حضور مردم مناطق مختلف این شهر و با رعایت موازین بهداشتی و با همکاری مسوولان امر در حسینیه باغ بهار شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان این که مراسم برپایی نماز عید فطر ساعت شش صبح همراه با قرائت دعای ندبه آغاز می‌شود، ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌، هر ساله نماز عید فطر با همکاری هیات امنا و ائمه جماعات مساجد در راستای ارتقای همبستگی در یکی از محله‌های مهریز اقامه می‌شود.

این مقام عالی دولت در شهرستان مهریز بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا، تمامی برنامه‌ها طبق موازین بهداشتی برای پیشگیری از بیماری و با همکاری مردم مومن اتخاذ شد.

زارع زاده مهریزی از عموم مردم خواست برای حضور در مراسم با رعایت کامل و دقیق نکات بهداشتی شرکت کنند و زیرانداز، مهر و سجاده نیز همراه خود داشته باشند.

وی افزود: برگزاری نماز عید فطر به صورت هماهنگ و به بهترین شکل، می‌تواند پایه‌گذار برنامه‌ها و کارهای مهم دیگری در این شهرستان باشد.

زارع زاده در پایان خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید تمام توان خود را برای برگزاری مناسب مراسم در اختیار ستاد نماز عید فطر قرار دهند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..