افتتاح سه طرح بهداشت و درمان در میبد

نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی: سه طرح بیمارستان میبد ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزاش یزدی نیوز، میرمحمدی در بازدید معاون ارزشیابی و نظارت دفتر توسعه فیزیکی و عمرانی وزارت بهداشت از طرح های سلامت شهرستان میبد، از افتتاح سه طرح بهداشت و درمان در شهرستان میبد در خرداد ماه خبر داد.

وی با بیان اینکه این سه طرح اورژانس، ساختمان پزشکان متخصص و فاز یک بیمارستان میبد است گفت: پیرو جلساتی که با تقوی نژاد و ساکی داشتیم هیئتی بعنوان رصد و ارزیابی طرح های حوزه سلامت به استان اعزام شده اند و ارزیابی خود را از بیمارستان اردکان و حضرت زینب اشکذر شروع و الان هم در بیمارستان میبد هستند.

نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی افزود: در بیمارستان میبد سه طرح داریم که تقریبا هر سه طرح بالای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: امیدواریم با اختصاص اعتباراتی که از طرف این عزیزان به ما قول داده شده است حداکثر بتوانیم تا پانزده خرداد ماه این طرح ها را به افتتاح برسانیم.

میرمحمدی افزود: طرح اورژانس تقریبا به اتمام رسیده، هشت واحد مسکونی پزشکان متخصص هم به اتمام رسیده است و فاز یک بیمارستان هم بالای ۹۵ درصد پیشرفت دارد.

وی گفت: با اختصاص اعتبار در پانزده خرداد شاهد افتتاح این طرح ها خواهیم بود و مردم با افتتاح این طرح ها از ارتقاء کمی و کیفی در ارائه خدمات بهداشت و درمان بهره‌مند خواهند شد.

فرماندار میبد هم در این بازدید‌ها خواستار تخصیص اعتبار به مرکز جامع سلامت ندوشن شد و گفت: مرکز جامع سلامت ندوشن هم یکی از طرح هایی است که نیاز به اعتبار دارد و امیدواریم با اختصاص به اعتبارات این طرح هم به سرانجام برسد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..