اجرای طرح پاکسازی مجرمان در شهرستان بهاباد

فرمانده انتظامی بهاباد از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری خرده فروشان و معتادان پرخطر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز سرگرد حبیب عباسی گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان و یگان‌های انتظامی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را در سطح شهرستان اجرا کردند.

وی افزود: طی هماهنگی بعمل آمده با مقام قضایی در راستای اجرای این طرح ۵ معتاد خطرناک دستگیر و بیش از ۳۷۰ گرم هروئین و شیشه کشف شد.

عباسی با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح تصریح کرد: چنین طرح‌های امنیتی در سال جدید ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع موادمخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف قاچاق احشام در خاتم

جانشین انتظامی شهرستان خاتم اظهار داشت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ علیرضا صادقی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون که از مرکز کشور عازم استان‌های جنوبی بود ۳۹ رأس احشام قاچاق فاقد هرگونه مدارک معتبر دامپزشکی کشف شد.

وی گفت: در این خصوص یک متهم هم دستگیر و به همراه پرونده قاچاق دام تحویل مقامات قانونی شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..