ایجاد ۲۰ خانه هلال تا پایان سال در یزد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد: ۵۰ خانه هلال در سال ۹۹ در استان یزد افتتاح شد و ۲۰ خانه هلال دیگر نیز قراره تا پایان سال راه اندازی شود.

به گزارش یزدی نیوز حرازی زاده در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: از مردادماه سال ۱۳۹۹ بحث راه اندازی خانه‌های هلال در استان یزد با مشارکت اداره کل امور روستایی استانداری و با هدف ارائه خدمات، با کیفیت بهتر و سریع‌تر کلید خورد.
وی گفت:نیرو‌های امدادی بومی همان منطقه آموزش‌های لازم را دریافت خواهند کرد که در مواقع بحران بتوانند کمک‌های اولیه را انجام دهند.ایجاد ۲۰ خانه هلال تا پایان سال در یزد
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان یزد هم گفت:متاسفانه چند دستگاه خودرو در جاده چوپانان و در ۸۵ کیلومتری اردکان دچار سیل گرفتگی شده بودند که توانستیم ۹ نفر را از سیل نجات دهیم و جسد یکی از افراد گرفتار در سیل نیز با تلاش امدادگران پیدا شد.
حرازی زاده عنوان کرد:در مسیر نزدیک به جاده ساغند نیز متاسفانه چند دستگاه خودرو دچار حادثه شدند که یک نفر نجات داده شد و سه نفر هم در این خصوص فوت کردند.
وی همچنین یاداور شد:سامانه ۱۱۲ شماره مرکز فوریت‌های امدادی جمعیت هلال احمر است که مردم در موقع حوادث مشابه سیل می‌توانند با این سامانه تماس بگیرند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد، یکی دیگر از اقدامات خوب جمعیت هلال احمر در استان یزد را در سال ۹۹ را راه اندازی مرکز جامع توانبخشی هلال احمر برشمرد و عنوان کرد:این مرکز واقع در خیابان کاشانی سه راه شهید چمران است.
حرازی زاده، گفت: در این مرکز خدمات خوبی از لحاظ کارایی و هزینه‌های درمان ارائه می‌شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..