رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

امسال راهپیمایی پیاده و موتوری روز قدس در یزد برگزار نمی‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: امسال راهپیمایی روز قدس نه به شکل پیاده و نه موتوری به دلیل شیوع کرونا برگزار نمی‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، حجت الاسلام محمدحسن متوسل،  در نشست هماهنگی برنامه‌های روز قدس که با حضور امام جمعه یزد برگزار شد، اظهار داشت: امسال برنامه‌های روز قدس به شکل راهپیمایی و موتوری برگزار نمی‌شود اما در فضای مجازی، صدا و سیما و رسانه‌ها برنامه‌های ویژه‌ای به این مناسبت تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در هر استان برنامه‌ای به صورت نمادین به مناسبت روز قدس برگزار می‌شود، عنوان کرد: فضاسازی شهری نیز باید برای این روز بزرگ در یزد انجام شود.

متوسل با اشاره به اینکه جلساتی با حضور فعالان فرهنگی و مسئولان تشکل‌های مذهبی به منظور هم‌اندیشی برنامه‌های روز قدس برگزار شده است، افزود: دغدغه‌ها و ایده‌های این افراد مطرح شد که در نهایت تصمیم بر اجرای برنامه‌ای نمادین در میدان امیرچقماق گرفته شد.

وی همچنین از برگزاری همایش بین المللی دو روزه بزرگداشت روز قدس خبر داد و گفت: این همایش طی دو روز با سه زبان عربی، انگلیسی و فارسی از شبکه‌های ماهواره‌ای مجازی به صورت زنده پخش می‌شود.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های خوبی برای اجرای برنامه های روز قدس انجام و صورتجلسات آن ابلاغ شده است.

سعید زارع عنوان کرد: فعال کردن بقاع مبترکه، مساجد، تبلیغات دستگاه‌ها، فضاسازی شهرها، طراحی نقشه و پرچم اسرائیل غاصب در کف خیابان‌ها، غرس نهال مقاومت و … از جمله برنامه‌هایی است که پیشنهادهای آن ارائه شده است.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..