اجرای برنامه های پاسداشت هفته معلم در استان یزد بصورت مجازی

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، ویژه برنامه های هفته پاسداشت مقام معلم در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش یزدی نیوز، موحدی فر با تشریح برنامه‌های هفته معلم گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و تجلیل از معلمان نمونه به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور رئیس جمهور از برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.
وی افزود: همچنین در برنامه‌ای که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور رئیس مجلس برگزار می‌شود از مقام شامخ معلمان تجلیل می‌شود.
موحدی فرد اظهار داشت: پخش ویدئوی سپاس از زبان یکی از چهره‌های موثر استان در شبکه شاد، گفتگوی امام جمعه با معلمان استان، تبیین نقش معلمان در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و گفتگوی زنده وزیر آموزش و پرورش از دیگر برنامه‌های این هفته است.
وی همچین با اشاره به اینکه امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم قرار است به صورت حضوری و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شود افزود: وزارتخانه مد نظر دارد امتحانات این دو پایه به صورت حضوری برگزار شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: امتحانات مدارس از ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و کلاس‌های غیر حضوری نهایتا دو سه روز قبل از امتحانات به اتمام می‌رسد.
موحدی فر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استان یزد ۵ برابر استان‌های دیگر در جذب مدارس خیری موفق بوده است، افزود: مجموعه استان یزد به پنج هزار و ۵۵۴ کلاس درس نیاز دارد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..