درآمد ۱۵۰ میلیاردی شهرداری میبد در سال ۱۴۰۰

رئیس شورای شهر میبد: درآمد شهرداری در سال جاری به ۱۵۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

به گزارش یزدی نیوز حسینعلی فلاح در نشست با شهردار میبد به مناسبت روز شورا گفت: یکی از کار‌هایی که شورای پنجم انجام داد افزایش درآمد شهرداری بود به گونه‌ای که این بودجه از ۲۸ میلیارد به ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت و امسال نیز به ۱۵۰ میلیارد تومان می‌رسد.

وی در تشریح فعالیت‌های صورت گرفته از سوی شورای شهر میبد اظهار داشت: مبلمان و زیباسازی شهر یکی از این اقدامات شورا در دوره کنونی بود. همچنین پارک بام میبد که سال‌ها رها شده بود با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان به تفرجگاه خوبی مبدل شد.

رئیس شورای شهر میبد افزود: آسفالت محلات یکی از خواسته‌های مردم بود که دراین دوره به آن توجه ویژه شد و با تقسیم شهرستان به هفت منطقه، آسفالت محلات انجام شده و همچنان ادامه دارد.

فلاح ادامه داد: یکی دیگر از کار‌های شورا در این دوره، تعیین تکلیف ساختمان شهرداری بود که به علت فرسودگی ساختمان فعلی، طرح جدید طراحی و در حال اجر ست که تا پایان این دوره کار‌های اساسی آن انجام می‌گیرد.

وی آزادسازی را از دیگر اقدامات شورا عنوان کرد و گفت: بعضی از آزادسازی‌ها از مدت‌ها قبل مانده بود که بسیاری از آن‌ها را در این دوره حل کردیم و آزادسازی خیابان آیت الله خامنه ای، محمودآباد و بارجین هم در دستور کار قرار گرفته است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..