کشف بیش از ۵۹ تن نهاده دامی قاچاق در ابرکوه

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۵۹ تن و ۸۰۰ کیلو نهاده دامی قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۱۸۶ میلیون ریال در عملیات ماموران پلیس ابرکوه خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز سردار عباسعلی بهدانی فرد از تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه اخلال گران امنیت و نظم اقتصادی در احتکار کالا و اجناس خبر داد و اظهار داشت: این طرح با حداکثر توان و با بهره مندی از امکانات و در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در مجموعه فرماندهی انتظامی استان یزد با جدیت پیگیری می‌شود.
وی در ادامه از شناسایی سه دستگاه کامیون حامل نهاده‌های فاقد مجوز و قاچاق با اقدامات اطلاعاتی خبر داد و افزود: ماموران پلیس شهرستان ابرکوه پس از اطمینان ازانتقال مقادیری نهاده دامی از نوع ذرت از استان‌های مرکزی به جنوب کشور پس از هماهنگی قضائی خودرو‌ها را در یکی از محور‌های مواصلاتی ابرکوه شناسایی و متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان افزود: ماموران در بازرسی از خودرو‌ها ۵۹ تن و ۸۰۰ کیلو نهاده دامی از نوع ذرت که به صورت غیرقانونی حمل می‌شد، کشف کردند.
وی، با بیان اینکه در این عملیات سه راننده کامیون دستگیر شدند؛ خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و در نهایت با قرار وثیقه روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی استان یزد در پایان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این محموله را ۴ میلیارد و ۱۸۶ میلیون ریال برآورد کرده اند؛ بیان داشت: پلیس اجازه نخواهد داد قاچاقچیان کالا برای رسیدن به اهداف خود امنیت اقتصادی را خدشه دار کنند و از مردم نیز انتظار می‌رود در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..